Navigatie

VEELGESTELDE VRAGEN
We krijgen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1. Hoe kan ik bestellen?
U plaatst de bestellingen via onze webwinkel. Heeft u een artikel die niet in de webwinkel staat? Neem dan contact op met één van onze servicemedewerkers.

2. Wat zijn de openingstijden?
Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. U kunt zelf beslissen wanneer u uw bestellingen plaatst.

3. Wanneer is het kantoor geopend?
maandag t/m vrijdag 8:30 - 16:00 uur
zaterdag en zon- en feestdagen gesloten

Tijdens de kantooruren is ook de klantenservice bereikbaar.

4. Wat zij de verzendkosten?
Uw bestelling wordt vanaf € 50,- altijd in heel Nederland en België gratis bezorgd.
Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 6,95 verzend-/transportkosten.

5. Bezorgt Actiefkantoor.nl ook buiten Nederland?
Ja, buiten Nederland en België wordt er € 6,95l verzendkosten in rekening gebracht. 

6. Wat zijn de betalingsmethoden bij Actiefkantoor.nl?
Op Actiefkantoor.nl kunt u op verschillende manieren betalen:

  • IDeal
  • Vooruitbetalen per bank (levering na ontvangst betaling)

7. Wat is de levertijd?
Een groot deel van de producten in de webshop zijn voorraad producten. Zodra Actiefkantoor.nl uw opdracht ontvangen heeft, wordt u op de hoogte gebracht van de verwachte leverdatum en/of leverdag. Is het product niet voorradig dan zullen wij het product direct bestellen. De levertijd is afhankelijk van het product en verschilt van een paar dagen tot een aantal weken.

Wilt u meer informatie over onze voorraad of de levertijd van onze producten?
Neem dan contact op met één van onze medewerkers via: info@actiefkantoor.nl of 0113-626227

  • IDeal
  • Vooruitbetalen per bank

8. Kan ik ook een specifieke afleverdatum kiezen?
In overleg met onze medewerker kunt u aangeven wanneer u uw fitnessapparaat/fitnessartikel geleverd wilt hebben.
Let op: Onze leverdagen zijn: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag en vrijdag. Het is dus niet mogelijk om uw fitnessapparaat/fitnessartikel op Zaterdag en Zondag te laten bezorgen.

9. Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
We versturen uw pakket binnen Nederland naar het adres dat u opgeeft bij uw bestelling. Tijdens het bestelproces in de webwinkel kunt u een ander afleveradres opgeven.

10. Kan ik mijn pakket volgen?
In de bevestigingsmail van de bestelling kunt u terugvinden of uw fitnessapparaat/fitnessartikel via PostNL, GLS of onze eigen servicedienst geleverd zal worden. Wordt uw product via pakketpost verstuurd, dan kunt u de track & trace code van uw bestelling terugvinden in de mail.

11. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als een geplaatste bestelling geannuleerd of gewijzigd moet worden, kan dit door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met één van onze medewerkers. Annuleren kan alleen wanneer een fitnessapparaat/fitnessartikel nog niet in productie genomen is. De bestelling kan alleen geannuleerd worden door via de mail; info@actiefkantoor.nl, contact op te nemen met één van onze medewerkers. 

12. Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per e-mail aan onze klantenservice of bel ons tijdens de openingstijden op 0113-626227. We beantwoorden uw vragen graag.

© 2016 - 2018 Actiefkantoor.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel