Navigatie

BESTELPROCES:

1. Hoe kunnen er fitnessartikelen besteld worden via onze website?
Zoek een fitnessartikel uit op de site en volg de aangegeven stappen om het fitnessartikel te bestellen. Met behulp van deze stappen kan een fitnessartikel samengesteld worden, geheel naar wens. Wanneer alle stappen doorlopen zijn komt het fitnessartikel vanzelf in de winkelmand terecht. Als u al uw gegevens, de aflevergegevens en de betaalmethode heeft ingevuld, kunt u uw bestelling afronden en wordt er direct een bevestigingsmail gestuurd naar het e-mail adres dat u ingevoerd heeft.

2. Bevestigings e-mail
Als er binnen een werkdag nog geen bevestigingsmail in de mailbox staat dan kan er het beste even contact worden opgenomen met één van onze medewerkers. Let op, het kan zijn dat de bevestigingsmail is blijven hangen in de ongewenste/junk mailfolder!

Het is belangrijk dat de bevestigingsmail goed doorgelezen wordt. In deze e-mail staan namelijk de gegevens die wij ontvangen hebben. De bestelling zal dan ook exact worden uitgevoerd aan de hand van deze gegevens. Mochten deze gegevens niet kloppen, dan dient er zo snel mogelijk contact te worden opgenomen met een medewerker van ons kantoor.

3. Annuleren of wijzigen van een bestelling
Als een geplaatste bestelling geannuleerd of gewijzigd moet worden, kan dit door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met één van onze medewerkers. Annuleren kan alleen wanneer een fitnessartikel nog niet verstuurd is of in productie genomen is. De bestelling kan alleen geannuleerd worden door via de mail; info@actiefkantoor.nl, contact op te nemen met één van onze medewerkers. 

Heeft u nog vragen?
Bel onze klantenservice: 0113-626227
of stuur een bericht naar: info@actiefkantoor.nl

© 2016 - 2018 Actiefkantoor.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel